Personvern
Oslomet innhentar berre informasjon som er nødvendig eller lovpålagd for å utføra oppgåvene våre. Dette inneber at me innhentar, oppbevarer og nyttar person opplysningar i samband med kjøp på denne webshopen. Person opplysningar som blir nytta blir fylte inn av kjøpar i kjøpsprosessen.
Kven er behandlingsansvarleg?
Oslomet er behandlingsansvarleg for behandling av personopplysningar i samband med påmelding til konferansar eller andre kjøp i webshop’ein.
Kva brukars personopplysningane til?
Personopplysningane blir brukte til deltakarlister, og dessutan lagra i minst 5 år med heimel i bokføringsloven § 13.
Blir opplysningane utleverte til tredjepartar?
Opplysningane blir ikkje delte med tredjepart med mindre det er direkte relatert til det tiltenkte formålet. Under dette for leveransen av konferansen/tenesta/produktet.
Korleis blir sletta og blir arkivert opplysningane?
Alle avbrotne forsøk på betalingar blir lagra i minst 1 år og vil deretter slett. Arkivering av personopplysningane som blir oppgitte ved gjennomførte kjøp eller påmeldingar blir lagra i minst 5 år med heimel i bokføringsloven § 13.
Kva rettar har den registrerte og noko som lands lovverk gjeld.
Brukarar har rett til å be Oslomet om avgrensing i behandlinga av personopplysningar som gjeld ho registrerte.
Oslomet behandlar personopplysningar i samsvar med personopplysningslova og personvernforordninga (GDPR, General Data Protection Regulation).
Brukarar har ikkje rett til å trekkja tilbake samtykket, men kan be om at personopplysningane blir anonymiserte.
Korleis klage til ei tilsynsmakt?
Personvernregelverket skal verna enkeltpersonar mot at personopplysningar blir behandla på ein måte som krenkjer personverna deira. Dersom du har opplevd noko du meiner er eit brot på regelverket, kan du klaga ved å senda ein skriftleg førespurnad til Datatilsynet.